niedziela, 31 maja 2015

#sunday

Witajcie.
Dawno tu nie zaglądałam - z braku czasu. Również dlatego, że nie miałam warunków aby zrobić zdjęcia. Mijały dnie, tygodnie i dalej mnie nie ma. W końcu naszedł ten dzień, kiedy zabrałam się za wszystko. Ostatnio nawet nie miałam humoru, nastroju i ochoty, aby ogarnąć ten temat. W głowie miałam tylko jeden, jedyny cel, który odkładałam na weekend - post. Myślałam, że pogoda zrobi mi na złość i nie będę mogła nic zdziałać. Jednak wszystko poszło po mojej myśli. Bardzo ciesze się z dzisiejszej sesji, na którą wybrałam się z siostrą. Już czuje wakacje, coraz bliżej tego codziennego " Chillout'u ". Jak na razie mam zaplanowany lipiec, a plany na sierpień będą spontaniczne. Jeszcze tylko poprawka z kilku przedmiotów i można wyczekiwać HOLIDAY.
Chwalcie się jakie macie plany na wakacje!













Top - Reserved 
Ogrodniczki - House 
Buty - Nike air force 1 mid
Bluza - Adidas 
Okulary - SinSay 
/Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz